loading...
چگونه یک وب سایت حرفه ای داشته باشیم؟
karizmawebdesign بازدید : 35 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

 

سئو در اصفهان

اوايل شروع سئو

آغازکارموتور‌هاي جستجو در اوايل سال 1990بود، و موتور جستجو Infoseek،Alta Vista و Yahoo بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها بودند. در آن زمان در موتورهاي جستجو سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد و مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، لیست بر اساس حروف الفبا چیده شده بود و در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

سئو در اصفهان

در ادامه موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند و دلیل آن رشد مداوم اينترنت بود. به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد.سئو در اصفهان الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري که در  مورد آن صحبت شد به این صورت بود که اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم کلمه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال این تغییر و با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي متمایل شدند.

 

سئو در اصفهان

آموزش فتوشاپ در اصفهان

اموزش فتوشاپ در اصفهان

آموزش طراحی سایت در اصفهان

 

 

karizmawebdesign بازدید : 44 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

آموزش فتوشاپ در اصفهان

برخی از قابلیت های نرم افزار فتوشاپ

رابط کاربری در نرم افزار فتوشاپ بسیار مناسب و آسان می باشد که سبب تسهیل در استفاده از این نرم افزارگردیده است. در نرم افزار فتوشاپ تصاویر بسیار زیبا و خارق العاده ای را توسط این نرم افزار ایجاد میگردد و این ناشی از راحتی در تعامل کاربر با نرم افزار میباشد.

یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار وجود عملکردهای اتوماتیک در نرم افزار فتوشاپ می باشد که کاربر می تواند با آن تعامل سازنده ای برقرار نماید . آموزش فتوشاپ در اصفهان استفاده از آن سبب افزایش بهره بری در ایجاد تصاویر خلاقانه و منحصر به فرد می گردد و همین امر باعث شده تا نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند می باشد.

 

آموزش فتوشاپ در اصفهان

قابلیت انتقال فایل ها در نرم افزار فتوشاپ ، سبب پردازش سریع و با کیفیت تصاویر می گردد، در نرم افزار فتوشاپ امکان انتقال میان برنامه های مختلف وجود دارد، برای تمام فایل های ایجاد شده این ویژگی سبب ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش استعدادها و خلاقیت های فردی برای ایجاد تصاویر بی نظیر هنری فراهم آورده است.

 

آموزش فتوشاپ در اصفهان

اموزش فتوشاپ در اصفهان

آموزش برنامه نویسی در اصفهان

karizmawebdesign بازدید : 37 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

نام :ژاله

نام خانوادگی :صامتی

 

تولد :14 فروردین 1351 در تهران

 

پیشه :بازیگر

 

سالهای فعالیت :از سال 1368 تاکنون

 

همسر :ایرج سنجری

 

فرزندان :دو دختر به نام های یاس و نیاز

ژاله صامتی

 

از تولد تا زندگی شخصی ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 فروردین ماه سال 1351 در تهران متولد شد. پدر و مادر ژاله صامتی اصالتا اهل ازنا هستند.

 

ژاله صامتی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر است و بازیگری را از سال 68 با تئاتر آغاز کرد.

 

علاقه به بازیگری در ژاله صامتی از دوران کودکی شکل گرفت و به گفته خودش از همان دوران کودکی هرکس درباره شغل آینده اش از او سوال میکرد جوابش بازیگری بود.

 

ژاله صامتی یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر است که چند سالی است زندگی مشترکش را آغاز کرده و دو دختر به نام یاس و نیاز دارد.

 

این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت.

 

ایرج سنجری همسر ژاله صامتی است و یاس دختر بزرگتر خانم بازیگر است که متولد دهه 70 بوده و ازدواج کرده است.

ژاله صامتی و همسرش

 

دنیای مادری ژاله صامتی

ژاله صامتی بیست و شش سال بیشتر نداشت که برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد و دخترش یاس به دنیا آمد.

این بانوی هنرمند درباره رابطه مادر و دختری شان به حس صمیمیت بینشان اشاره کرد و گفت:حس ما فقط مادر و دختری نیست و بیشتر با هم دوست هستیم، وقتی یاس به دنیا آمد باورم نمیشد که مادر شده ام و تا صبح از خوشحالی تولد دخترم نخوابیدم و وقتی متوجه شدم برای بار دوم باردار هستم باز هم آرزو داشتم که دختر داشته باشم و خدا نیاز را به ما هدیه داد و نام نیاز را خواهرش یاس انتخاب کرد.

 

آغاز بازیگری ژاله صامتی در تئاتر، سینما و تلویزیون

ژاله صامتی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال 68 با نمایش کاکاسیاه در تئاتر شهر روی صحنه رفت.

 

ژاله صامتی بازیگری را با فیلم دت یعنی دختر در سال 1372 آغاز کرد و بازی موفقش در این فیلم راه رابرای انتخاب بعدی اش باز کرد و یکسال بعد به عنوان بازیگر نقش اول فیلم دشت ارغوانی انتخاب شد.

دختر ژاله صامتی

 

سریال یحیی و گلابتون به کارگردانی اصغر آبگون در سال 75 اولین تجربه بازیگری ژاله صامتی در تلویزیون است.

 

فیلم شناسی ژاله صامتی

با ادامه این مطلب از بیوگرافی ژاله صامتی همراه باشید تا شما را با سریال و فیلم های سینمایی این بانوی هنرمند آشنا کنیم.

karizmawebdesign بازدید : 50 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

 

آموزش طراحی سایت در اصفهان

طراحی وبسایت را از کجا شروع کنیم؟

در گذشته با طراحی سایت‌ها بسیار ساده بوده با سایت های کاملا یکنواختی سرو کار داشتیم ، اما در حال حاضر با تکنولوژی‌های طراحی وب (که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم) به وبسابت های زیبا و خیره‌کننده‌ای میتوانیم دست یابیم و کاربر می‌تواند به راحتی با آن‌ها به تعامل بپردازد.

سایت‌های امروزی از دو قسمت تشکیل شده‌اند، بخشی از سایت که توسط کاربر قابل مشاهده بوده و در مرورگر او نمایش داده می‌شود فرانت‌اند (Front end) نام دارد و بخشی که مربوط به پردازش‌های سمت سرور می‌شود را بک‌اند(Back end) می‌نامند.

آموزش طراحی سایت در اصفهان

یادگیری HTML

قسمت ظاهری یک وبسایت که اصطلاحا به آن بخش فرانت‌اند میگویند، با استفاده از زبان نشانه‌گذاری HTML ایجاد می‌شود، در حقیقت اچ تی ام ال مانند اسکلت و چهارچوب‌های یک وبسایت عمل می‌کند،آموزش طراحی سایت در اصفهان بدون وجود اچ تی ام ال هیچ وبسایتی وجود نخواهد داشت، شما در هر صورت باید آشنایی نسبتا کاملی با زبان HTML داشته باشید فرقی نمی‌کند برنامه‌نویسی سمت سرور را با چه زبانی انجام دهید.


 

آموزش طراحی سایت در اصفهان

اموزش طراحی سایت در اصفهان

 

 

طراحی سایت در اصفهان


 

 

 

karizmawebdesign بازدید : 41 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

 

آموزش برنامه نویسی در اصفهان

برنامه نویسی چیست؟

برای برقراری ارتباط با یک سیستم کامپیوتری برای انجام وظایف مشخصی از برنامه نویسی استفاده میشود و به زبان ساده به معنی آموزش دادن برای برقراری این ارتباط است. این ارتباط میان انسان و سیستم به واسطه زبان‌های برنامه نویسی صورت می‌گیرد. این زبان‌ها مجموعه ای از حروف و عبارت‌های مشخص هستند که هم برای انسان ها  و هم برای کامپیوترها قابل فهم هستند. با استفاده از فرآیند برنامه نویسی ما می‌توانیم با سیستم‌های کامپیوتری صحبت کنیم تا وظایف آن‌ها را برایشان مشخص کنیم.

آموزش برنامه نویسی در اصفهان

برنامه نویسی بسیار بسیار گسترده است و بهتر است بجای اینکه در همه حوزه ها دست ببرید ، فقط در یک حوزه خاص و شاید بهتر باشه بگیم یک زبان برنامه نویسی خاص متخصص باشید.

زبان‌های برنامه نویسی قوائد نوشتاری، واژگان اختصاصی و دستورات خاص خود را دارند، این زبان ها دقیقا مانند زبان‌های فارسی، انگلیسی و به طور کلی زبان‌های انسانی هستند. زمانی که در صحبت‌های روزانه از عبارت برنامه نویسی کامپیوتر صحبت می‌کنیم، منظورمان فرآیند توسعه یک نرم افزار است. آموزش برنامه نویسی در اصفهان بنابراین پس اولین قدم برای آموزش برنامه نویسی یادگیری زبان مشترک بین انسان‌ها و کامپیوترها می‌باشد.

 

 

آموزش برنامه نویسی در اصفهان

 

اموزش برنامه نویسی در اصفهان

 

آموزش طراحی سایت در اصفهان

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 1,004
  • بازدید کلی : 3,648